Trans* – Power – Fist

Transfeminist fury

Mi az a gender-bender? / What’s a gender-bender?

3 Comments

English version

Svensk version

Ez most jóval személyesebb lesz, mint a szokásos…
(Emellett az első háromnyelvű bejegyzésem.)

Az élet kicsit összesűrűsödött körülöttem (mindenkivel előfordul), új lakásba költözködtem, eközben brutálisan megfáztam. Ezért az írásra nem jutott idő, meg egy darabig nem is igazán fog, amíg be nem rendezkedem nagyjából, pedig téma van bőven.

A dolognak viszont vannak határozott előnyei. Az új lakásban betegen botorkálva, kinyitottam egy évek óta lezárt bőröndömet, mert tudtam, hogy van benne egy extra pokróc. A pokróc mellett meg olyan kincset találtam, amiről nem is tudtam, hogy nálam van, nem pedig Magyarországon hagytam a szülővárosomban. Az egyetlen ruhát “előző életemből”, amit szántszándékkal megtartottam magamnak. Még betegen se bírtam ki, hogy ne vegyem fel és ne selfie-zzem szét benne magam. A képek minden szónál jobban beszélnek.

-Apa, mi az a gender-bender?
-Nem tudom, fiam. Kérdezd meg azt a férf… nő… azt az IZÉT ott!

A képekhez

It’ll be more personal than usually…
(Besides, it’s my first trilingual post.)

My life became a bit more eventful lately (it happens with everyone). I moved to a new apartment and I caught a brutal flu. These are the reasons behind my absence, and I won’t even write too much for a while until I furnish well enough, although I have a bunch of topics.

But it has some benefits. I stumbled sick around in my apartment and opened a years-long closed travel case which had an extra blanket inside. A treasure lied beside the blanket which I thought I left in my hometown, in Hungary. The only clothes from my “previous life” which I purposely kept. I couldn’t resist to wear it even in my sickness and shot a ton of selfies in it. Those pictures speak louder than any word.

“Father, what’s a gender-bender?”
“I don’t know, son, ask that ma… wom… THING there!”

To the pictures

Det ska bli mer personligt än förre…
(Och mitt första trespråkigt inlägg dessutom.)

Mitt liv blev handelserikare (det händer med alla), eftersom jag har flyttat till min nya lägenhet och fått a hemsk dålig förkylning. Så jag orkade inte att skriva, och jag ska inte heller tills ställer jag alla mina möbler, fastän avsnitt flödar.

Det fanns ett gagn i alla fall. Jag famlade sjukt i lägenheten för att hämta ett extra täcke som låg i en av mina resväskor som har varit stängd i några år. En skatt låg brevid täcket, som jag visste inte att vara med mig, utan i min hemstad i Ungern. Min endast kläder från “mitt förre liv” som jag behöll avsiktligt. Jag inte höll att klädda mig och ta en massa selfier även i min sjukdom. Bilderna pratar höger än alla ord.

“Pappa, vad är en gender-bender?”
“Jag vet inte, min son, fråga den där ma… kvi… SAKEN!”

20141203_22340720141203_22351520141203_22391020141203_224052

Author: sophiataylor

I'm a pharmacist. I'm a transwoman. I'm more or less geek. I'm a stranger in a strange land. (But I love it!) I've became more and more combative, from the status of cutipie which I was a few years ago. If you don't like it, you can go away. /// Egy gyógyszerész vagyok. És egy transznő. Többé-kevésbé kocka. Idegen földön vagyok idegen. (De imádom!) Egyre harcosabbá váltam, a néhány évvel ezelőtti cukipofa állapotomból. Ha nem tetszik, el szabad menni innen.

3 thoughts on “Mi az a gender-bender? / What’s a gender-bender?

  1. Jobbulást! Jók lettek a képek. Megnevettettél kora reggel. Kösz.

    Liked by 1 person

  2. 🙂 Ezzel a diadémmal tök jó párosítás. A mosolyod meg lehengerlő, mint mindig.

    Liked by 1 person

  3. Szió.

    Korábban már eltöprengtem azon, hogy megfogalmazom, milyen gondolatokat kelt a képekröl sugárzó egyedi szépség… de aztán arra jutottam: egyike azoknak, amelyekhez az emberi szavakkal lefedhető dimenziók túl szűkösek.

    Sok szerencsét.

    Like

Tied a mikrofon / You own the mike now

